Je hebt een belangrijke afspraak staan en bent alles aan het voorbereiden om het gesprek zo goed mogelijk te laten lopen. Het is een belangrijke klant en je wil natuurlijk wel een goede indruk maken. Het enige wat nog tegen zit is de telefoon die de hele dag door afgaat. Dit is natuurlijk niet handig onder een belangrijk gesprek, maar de telefoon kan je ook niet negeren. Klanten zijn het belangrijkste wat je kan hebben als bedrijf en die moeten allemaal goed geholpen worden. Klanten vinden dit erg belangrijk dat het vertrouwelijk en goed voelt bij een bedrijf, als dit niet het geval is gaan ze opzoek naar een andere bedrijf. Je moet natuurlijk zorgen dat de klanten bij jou blijven en niet een concurrent opzoeken. Een oplossing voor dit probleem is een telefoonservice die je een handje helpt. Hun nemen namelijk het hele telefoon probleem op voor je. Zelf heb je helemaal geen last meer van de telefoontjes, want alles wordt naar hun doorverbonden. Hoe handig is dat? Als bedrijf wordt je gekoppeld aan één telefoniste. De telefoniste krijgt een cursus en komt zo alles over het bedrijf te weten. Dit is erg handig want zo kan ze de klanten goed te woord staan. Bij de antwoordservice betaal je per telefoon en dus niet per uur. Ook kan je zelf bepalen als ondernemer wanneer je het door het externe bedrijf laat doen. Bij drukke dagen is dit altijd wel handig, maar heb je een keer niet zoveel op de planning staan dan kan je de telefoon zelf op nemen. Het werkt dus allemaal heel makkelijk en de klanten blijven tevreden en dat is toch wel het belangrijkste. Je kan zelf met je eigen taken bezig en zo wordt het bedrijf steeds succesvoller. Inhoudsopgave |
https://www.bizziphone.com/ |