Alle Essent contact mogelijkhedenEssent is een van de grootste leveranciers van energie en gas in Nederland en Belgie. Het bedrijf levert tegenwoordig aan zo’n 2,5 miljoen consumenten en bedrijven gas, elektriciteit en diensten op het gebied van energie. Essent is daarom genoodzaakt om voor al deze klanten, maar natuurlijk ook voor alle toekomstige klanten zeer goed bereikbaar te zijn voor vragen, opmerkingen, onverhoopte klachten en andere zaken. Daarom is er geinvesteerd in de mogelijkheden om met het bedrijf contact op te nemen. Er zitten werknemers klaar om met klanten te communiceren via internet, telefoon en natuurlijk via de post. Inhoudsopgave Digitaal Essent contactEssent heeft geinvesteerd in een goede digitale dienstverlening. Via de website van Essent kunt u bijvoorbeeld contact opnemen door middel van het invullen van een contactformulier. U vult hier het onderwerp, uw vraag en uw gegevens in zodat Essent zo snel mogelijk contact met u kan opnemen om uw vraag te beantwoorden. Als u een vraag heeft waar u direct antwoord op wilt, kunt u via de chatmogelijkheid de website een vraag stellen aan Heleen: de virtuele medewerker van de Essent klantenservice. Er wordt dan meteen antwoord gegeven op uw vraag. Verder is Essent ook te vinden op sociale media. Er zitten ook medewerkers van de klantenservice voor u klaar als u vragen wilt stellen via bijvoorbeeld Facebook of Twitter. Andere mogelijkheden met Essent contact.U kunt natuurlijk ook met Essent contact opnemen door de klantenservice te bellen, van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur zitten er medewerkers klaar. Het telefoonnummer is 0900 1550. Natuurlijk kunt u ook met Essent contact opnemen door een brief per post te versturen. De adresgegevens van Essent staan vermeld op de website van het bedrijf |
http://deklantenservice.nl/bedrijven/essent-contact/ |