KPN is één van Nederlands meest gekende leveranciers van producten voor telecommunicatie. Particulieren kunnen er terecht voor hun vaste en mobiele telefonie, televisie en internet. Ook bedrijven kunnen terecht bij KPN wanneer zij op zoek zijn naar oplossingen voor vraagstukken waarmee ze zitten op vlak van ICT en telecommunicatie. Inhoudsopgave In dit kader spreekt het voor zich dat KPN mail er sterk mee bezig is innovatief te zijn. Er wordt continu gestreefd naar vooruitgang en verbetering, zowel op vlak van producten als op vlak van diensten. Op die manier kan jij als klant altijd genieten van de meest recente snufjes en bovendien van de beste bereikbaarheid als het aankomt op klantenservice. <h2>gebruik maken van webmail van KPN</h2> Als één van die innovatieve diensten biedt KPN webmailing aan. Deze webmail is beschikbaar voor tablet, smartphone en pc, waardoor je vanop elk apparaat je mailverkeer kan checken. Bovendien kan je eender waar op de wereld toegang krijgen tot je KPN webmail. Het enige dat je hiervoor nodig hebt is een werkende internetverbinding en -browser. Toegang tot je mail is dus gemakkelijk te verkrijgen. Het is uitermate nuttig om je als klant ook aan te melden voor de KPN mail. Op die manier hoef je immers geen gebruik te maken van de meer obscure mailservers die er op het internet te vinden zijn. Je kan al je mailverkeer op één centraal adres beheren, wat je digitale communicatie vergemakkelijkt. Bovendien word je bij KPN’s klantendienst ondersteund als het aankomt op vragen of problemen met je webmail. Dit heb je bij veel andere mailservers niet. Via Mijn KPN inloggen kun je je openstaande facturen betalen, je adres gegevens wijzigen, ec. Het loont dus zeker om je aan te melden. Communicatie is nog nooit zo makkelijk geweest! |