Je bedrijf onder de aandacht brengen is nog niet zo gemakkelijk. Want welke communicatiemiddelen ga je gebruiken? En welke doelgroep spreek je aan? Het zijn vraagstukken waar je je flink in moet verdiepen voor je begint. Het inzetten van een promotieartikel is een goede eerste stad. Welke promotieartikelen interessant zijn voor het onder de aandacht brengen van jouw bedrijf, lees je in deze blog. Inhoudsopgave FrisbeesDit promotieartikel is ideaal voor wanneer je jouw bedrijf onder de aandacht wil brengen in de zomermaanden. Door de frisbee te bedrukken met het bedrijfslogo, zal jouw doelgroep bij gebruik van de frisbee herinnerd worden een jouw bedrijf. Of je de frisbee nou gebruikt aan het strand of op de camping, jouw doelgroep zal de zomerse momenten waarbij je de frisbee gebruikt, koppelen aan jouw merk. Zo ontstaat er een positieve associatie die men niet snel vergeet. ZweetbandjesWil je jouw bedrijf op een sportieve manier in de markt zetten? Kies dan voor een sportief promotieartikel zoals een zweetbandje. Dit is een handig item waarmee je je handen vrij houdt en toch zweet kunt absorberen. Bovendien is het een relatief goedkoop promotieartikel die je kunt bestellen in verschillende kleuren en kunt laten borduren met jouw logo. SmoothiesBij de opening van je nieuwe broodjeszaak, koffietent of restaurant, wil je een promotieartikel dat net zoals jouw gloednieuwe menukaart, in de smaak valt bij het publiek. En nu we tegenwoordig steeds meer waarde hechten aan een gezonde leefstijl, kun je verschillende smaken smoothie flesjes uitdelen met jouw logo bedrukt op het etiket. Dit is een gezond en lekker promotieartikel waar je potentiële potentiële klanten gegarandeerd blij van worden. ZonnebrillenStart je een bedrijf in de detailhandel? Dan is een zonnebril een fashionable promotieartikel die je kunt weggeven aan het winkelende publiek. Een zonnebril is namelijk niet alleen bescherming voor je ogen maar ook een fashion item die je kunt personaliseren. In een zonnebril kun je bijvoorbeeld de naam van jouw winkel graveren of bedrukken. Daardoor wordt jouw doelgroep op een subtiele manier herinnerd aan jouw nieuwe winkel. |