Dit komt vaak voor bij ondernemers. Je hebt een bedrijf die erg goed loopt, veel klanten willen zich bij jou aansluiten en dat is natuurlijk heel positief. Elke week heb je wel een aantal afspraken met klanten op het kantoor. Dit is fijn want persoonlijk communiceren is beter dan voor een telefoon. Er is alleen nog één probleem die je hebt namelijk de telefoon die om de één minuut af gaat en dit hindert het gesprek met de klant. Maar aan de telefoon zit ook een klant of een potentiële klant, je zit dus een beetje in twee strijd. Er moet voor worden gezorgd dat iemand anders de telefoon kan opnemen als jij een afspraak hebt met een klant. Natuurlijk kan je hier iemand voor aan nemen, maar dit is best wel een dure oplossing omdat je diegene per uur betaald en niet alleen kan laten komen als het nodig is. Gelukkig is er nog een andere oplossing die het hele probleem oplost. Je hebt namelijk een antwoordservice die er voor zorgt dat je de telefoontjes door kan verbinden naar hun. Het is een extern bedrijf die altijd voor jou klaar staat als telefoonservice. Het handige is dat je zelf kan bepalen of je de telefoontjes wil laten doorverbinden of niet, als je dus een afspraak heb laat je hem doorverbinden zodat je geen telefoontjes krijgt die dag. Ook is het een goedkop optie omdat je per telefoontje betaald. Als je hem dus een dag niet laat door verbinden dan betaal je er ook niks voor. Ook worden de klanten die bellen erg goed en professioneel geholpen, dit is natuurlijk goed voor het bedrijf omdat steeds meer klanten zich aansluiten bij het bedrijf. Beide kanten worden er dus erg blij van en je hoeft je dus geen zorgen meer te maken als je een afspraak op het kantoor hebt. Inhoudsopgave
|
https://www.bizziphone.com/ |