2Binsite Artikel Website
Image default
Zakelijke dienstverlening

Salesinteract zet klant centraal in nieuw CRM-systeem

Salesinteract brengt een nog nooit eerder vertoond proactief, positief, interactief CRM-systeem op de markt dat gebruikers helpt efficiënter te werken en betere verkoopresultaten in kortere tijden te behalen.

Klant centraal

Het CRM-systeem van Salesinteract beheert en vereenvoudigt verkoop- en marketingcampagnes door een nieuw element toe te voegen aan het systeem:  de Klant

Hoewel de meeste andere CRM-systemen bedrijfsgebonden zijn, gebruikt Salesinteract prospects en klanten om het verkoopteam van een bedrijf te motiveren. Het helpt bij het automatiseren van kleine processen, terwijl de interactie met de klant en de communicatie met uw bedrijf wordt verbeterd.

Huidige systemen voldoen niet

Salesinteract heeft hard gewerkt aan het creëren van nieuwe en innovatieve manieren om de verkoop- en marketingafdeling te motiveren en verbeteren. Zoals het nu is, wordt geschat dat 48% van de vertegenwoordigers in bedrijven nooit een prospect opvolgen. Slechts 25% neemt voor een tweede keer contact op. De statistieken zien er vanaf daar verder bleker uit. Huidige CRM-systemen helpen bedrijven gewoon niet om contact te houden met potentiële prospects en klanten, en ze produceren niet de verwachte verkoopresultaten. 

Dat wil zeggen, totdat Salesinteract besloot om zijn eigen CRM-systeem op de markt te introduceren.

Beste resultaten voor de organisatie

Enkele van de functies van Salesinteract omvatten het centraliseren van alle communicatie uitwisselingen, het optimaliseren van het offerteproces, het automatiseren van contactmomenten en meer.

 

“Salesinteract geeft structuur aan het verkoopproces, maakt uw verkoop inzichtelijk, laat medewerkers efficiënter werken en daagt u uit om de beste resultaten voor de organisatie te behalen”, zegt Coen van der kolk van Salesinteract”.

 

https://www.salesinteract.nl 

 

http://www.salesinteract.nl